Lunchmöte

Hej hej faashionister ! Allt bra med er hoppas jag?
Själv så är jag mätt och belåten efter en trevlig lunch med Jonas Gantsson från Gant.

Jonas och jag träffades på vårt kontor vid 12 tiden och gick ner till Stureplan för att äta. Vi tog oss faktiskt friheten att äta Kebab på ett undangömt litet hak någonstans i centrala STHLM. Otroligt god Kebab ska ni veta !

Under lunchen satt vi och diskuterade förra helgens bravader och kommande helgs agenda. Berättade för Jonas att när redaktionen var ute i lördas, efter välgörenhetsmatchen, fick vi lite oväntat besök. Erik af Fendis mor döck upp mitt i allt vimel. Hon satte sig vid vårt bord och blev bjuden på lite Magnum Pinot. Efter några glas tog hon sig friheten att berätta om henne första intryck utav hennes förstfödde son.

"När Erik föddes grät jag för att han var så ful!" sa hon och ingen av oss kunde sluta skratta åt denna korta historia. Erik skönk ihop en aning, men var antagligen lite för salongsberusad för att ens bry sig.

Kom på att jag har lite bilder från kvällen som bara måste publiceras! Speciellt vårt glas som blev ett objekt för primitiv och "ta vad man har" konst.
 
/Andy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0