Nr 18

Hej alla sötisar!!

Nu ska jag berätta för er vad som hände idag.. Det var nämligen som så att jag va ute på promenad me min lilla fashion hund "dipsy" och tjittjattade lite med Prada Jizzm i telfono, om va vi ska ha som nr 18 på våran lista... vi båda gick o funderade en stund... sen kom det som en blixt från klar himmel.... håll i Dior hatten nu för nu släpper ja bomben.Nr 18 på våran lista är så mkt som mobilfacket man kan fästa i bältet... hur trendigt är det inte att ha ett sådant handsytt fodral i ett riktigt fräsigt Gucci skärp?




Vart har ni tänkt att ha eran telefono när ni står där med en skumpa i ena tassen o en garre i andra? kom inte o säg att man ska ha den i fickan, så gör man bara inte, accesoarer som denna tar en långt i livet... trust me baby!!

Ni behöver inte tacka mig... d e mitt jobb att hålla er uppdaterade!!


Tack för mig.... hej

/Nikki Von Fashion


Kommentarer
Postat av: Prada Jimmy

Otroligt retro Nikki! en sån måste jag bara ha!:D



Love you

2009-02-12 @ 22:24:20
Postat av: Anonym

Jamen gud,fick nyss några samples av gucci med medföljande skärp... som jag tänkte ta med till redakionslunchen imorgon.. sleep tight my little prada angel<3

2009-02-12 @ 22:45:32
Postat av: Andy

Men prada, har inte du redan en sån? Vi fick ju en dröss av Yves Saint Laurent i sommras ju...

2009-02-13 @ 08:59:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0